Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期日, 2月 26, 2006

炒米粉 + 牛油AR Poon Cookie


我個人就係咁架啦... 無時停; 放假比自己休息一下都唔得既... 一早起身整完草餅.. 就同daddy 去左飲茶; 返到屋企又忍唔到想整Cookie , 因為次次整親都唔好味. 之後唸唸下整Fruit Tarts 既皮個個都話好味. 不如用返同一個方法做返Cookie la. 我就覺得無問題啦. 不過. 都要明天過都班白老鼠同事既一關先得。
整完Cookie 又要準備晚餐啦. 今次第一次炒米粉... 都幾好味呀. 不過老公話可以再好d... 下次要再來一次。
炒米粉食譜:-
材料:
廣東米粉 x 4個
芽菜 x $3
魚片 x 1條 (中size)
椰菜 x 半個
做法:
1.浸軟米粉
2.先炒配料, 兜起
3.炒米粉, 加已炒配料
4.加入調味料, 生抽, 老抽, 鹽及少許糖
5.試味, 完成

牛油曲奇食譜:-
牛油 x 100g
蛋 x 半隻
糖 x 40g
雲尼拿油 x 適量
低筋粉 x 160g
做法:
1.先將牛油在室溫放軟
2.將已放軟牛油及糖攪勻
3.加入雞蛋及雲尼拿油
4.再加入低粉攪拌成粉團, 及弄成球狀
5.用保鮮紙包著麵團放入雪櫃先雪半小時
6.取出, 隔著保鮮紙將麵團搌平(用木棒)
7.再雪個半小時. 取出; 用Cookie 模cup 出圖形.
8.200度預熱焗爐焗至15-20分鐘, 見金黃色; 取出代涼; 完成

0 Comments:

發佈留言

<< Home