Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期二, 2月 14, 2006

Black Forest Cake



黑森林. 我拿手好戲呀. 真係從未失手.. hehe. 個個食都會讚架.
有無興趣order 返一個呀.!!!!
Recipe 提子黑森林 材料:
A. 蛋 = 2隻
B. 糖 = 30g
C. 低筋麵粉 = 28g
D. 水 = 10g (可以加或唔加)
E. 橄欖油/牛油 = 12g
F. 可可粉 = 8g
G. 提子0者喱 = 適量
I . 甜忌廉 = 適量
做法: Step 1 1. 先將 E + F + G 攪勻
2. 將A + B + C 放入一個盆內
3. 以打蛋機一度將盆內的A + B 先打攪至糖溶., 如打到 C 都沒有特別大問題
4. 再以打蛋機3度(高速) 將 A + B + C 一起打攪至濃稠及呈奶白色 (打時要將盆傾打)
5. 加入D , 以慢速(1度) 打至滑身. "不能打得太耐"
6. 將 (1) 拌入蛋糊內, 以高速打勻 (不要打得太耐)
7. 以180度焗至20分鐘 (在烘焗前15分鐘先把焗爐預熱)
8. 焗至完成後, 蛋糕連模做倒扣至涼
Step 2 1. 打好甜忌廉備用
2. 0者喱更在效早前雪好備好
3. 蛋糕涼後. 將它分開一半. (= 2片)
4. 先在一片上塗上甜忌廉及放上已切好細粒的o者喱.
5. 再放上另一片朱古力蛋糕, 塗上己打好的甜忌廉再作裝飾便完成了.

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

你好叻呀......


我想?黑森林蛋糕好耐架拉, 多謝你share 呀.....

11:23 下午  
Blogger 小吱喳 said...

網誌管理員已經移除這則留言。

12:44 下午  

發佈留言

<< Home