Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期二, 2月 14, 2006

§ 安格斯牛扒 + 墨西哥薄餅 §


1◎ 安格斯牛扒貴就真係貴左d. 不過真係好好味!

2◎ 呢個薄餅我用左紅咖喱雞配佢, 大家唸一唸..
紅咖哩 + 烤餅真係一個好prefect 既配對。
【COMMENTS內附食譜】

1 Comments:

Blogger 小吱喳 said...

食譜*墨西哥/印度簿餅*

Recipe
材料: (6片)
高筋粉: 100g
底筋粉: 100g
發粉: 1/2小匙 (茶匙)
天然蔗糖: 2大匙 (湯匙)
鹽: 一撮
溫水: 6-7大匙 (湯匙)
純白芝麻油/ 橄欖油: 1大匙 (湯匙)

做法:
1/ 先將麵粉, 發粉, 天然庶糖, 鹽放入盤內攪拌, 加入油與整體揉勻.
2/ 加入溫水, 充份攪拌後再移到檯上搓
3/ 施力揉麵糰至表面變得滑順.
4/ 蓋上濕布, 醒麵30-60分鐘
5/ 將麵糰分成6份, 一邊撤上手粉 一邊用?棍搓成直徑約18cm 的簿餅
6/ 兩面皆以平底鍋來烤,一面約烤1-2分鐘.見金黃色便可以轉身了.
== 配上咖哩汁. 真係好好味呀 ==

11:55 下午  

發佈留言

<< Home