Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期三, 2月 15, 2006

§ 香芧豬扒 §


今晚既晚餐.. 第一次整香芧item ar. 我今次用左新鮮豬扒.. 嘩! 好好味呀. 不過我同老公都覺得唔係太夠香芧味, 下次落多一條睇睇點先. 我另外再用左蒜香粉兜下佢. 好香!
Dinner 一定唔會得一個?架. 仲有炒個芥蘭黍. 呢個芥蘭真係要多謝媽咪, 因為係佢傳授比我架. 大家係唔係想知有咩咁特別呢.. 你地炒佢時有無加酒同糖 &用薑起鑊呢??? 我就係加左呢幾樣野所以佢特別好味囉!! 大家不防一試呀.
食譜 Recipe
材料:
新鮮豬扒 x 4件
香芧 x 2條
蒜香粉 x 適量
醃料:鹽、糖、酒、生抽、老抽、麻油、胡椒粉、生粉、香芧
做法:1.先以醃料醃豬扒過夜
2.在煮前30分鐘取出3.在鑊中以慢火煎至熟及金黃色4.清潔乾淨個鑊後加上蒜香粉兜香豬扒. 完成

2 Comments:

Blogger 小吱喳 said...

食譜
==材料:
新鮮豬扒 x 4件
香芧 x 2條
蒜香粉 x 適量
==醃料:
鹽、糖、酒、生抽、老抽、麻油、胡椒粉、生粉、香芧
==做法:
1.先以醃料醃豬扒過夜
2.在煮前30分鐘取出
3.在鑊中以慢火煎至熟及金黃色
4.清潔乾淨個鑊後加上蒜香粉兜香豬扒. 完成

9:35 下午  
Anonymous 匿名 said...

你好勁呀!幾時會開舖呀?到時記得請埋我呀!

8:09 下午  

發佈留言

<< Home