Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期三, 2月 15, 2006

§ 特濃蕃茄湯 §


Handmade at 11 Feb, 2006
今晚試煲左呢個『特濃蕃茄湯』 係呢個湯內我除左有蕃茄同茄膏外, 仲有蛻肉同青口、洋蔥、青椒
。如果喜歡蕃茄味道既你就一定會覺得好好味啦!
【在我來說就有點兒酸了!下次再要加多一些糖先得啦!】
食譜Recipe:
材料-
蕃茄 x 2個
茄膏 x 1小罐
紫洋蔥 x 1個
蒜茸 x 適量
蜆肉 x 適量
青口 x 6隻
青椒 x 1個
做法-
1.先將蕃茄加在熱水中略煮, 去皮後攪茸.
2.洋蔥及蒜茸先攪碎再放在鑊中爆香
3.再加入青口、蜆肉
4.加茄膏及蕃茄茸煮滾
5.加入鹽、胡椒粉及糖作調味
6.加入青椒
7.試味完成- 如果怕太"杰"大家可以加d水.再作調味就得架啦

1 Comments:

Blogger 小吱喳 said...

= 食譜 =
材料-
蕃茄 x 2個
茄膏 x 1小罐
紫洋蔥 x 1個
蒜茸 x 適量
蜆肉 x 適量
青口 x 6隻
青椒 x 1個

做法-
1.先將蕃茄加在熱水中略煮, 去皮後攪茸.
2.洋蔥及蒜茸先攪碎再放在鑊中爆香
4.再加入青口、蜆肉
5.加茄膏及蕃茄茸煮滾
5.加入鹽、胡椒粉及糖作調味
6.加入青椒
7.試味完成
- 如果怕太"杰"大家可以加d水.再作調味就得架啦 -

2:15 下午  

發佈留言

<< Home