Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期六, 2月 18, 2006

§ 日式牛肉飯 §


基於本上. 每逢我老公收早既我都會親自煮埋晚飯。不過. 真係煮都唔知煮d咩好. 所以有時我會整一簡單、方便、又好味既晚餐! 好似呢個日式牛肉飯咁. 真係好好味! 仲好易整. 成日叫我比食譜既你地. 呢一味真係值得一試啦! 包你地Honey 會話好好味. 佢仲可以好多配搭. 唔整日式可以轉為中式既薑蔥牛肉飯都可以架!
食譜 Recipe:
材料:
新鮮肥牛肉 x $10
洋蔥 x 適量
做法:1. 牛肉同洋蔥加埋醃料先醃30分鐘
2. 煮飯時, 見飯煲已出白色煙及已收水時放入已醃好既牛肉, 焗佢約5分鐘. (不要太耐呀.牛肉會老架)
3. 加入日式牛肉汁. 完成。 【真係好易啦. 不防一試呀. 】

2 Comments:

Blogger 小吱喳 said...

Recipe:
材料:
新鮮肥牛肉 x $10
洋蔥 x 適量

做法:
1. 牛肉同洋蔥加埋醃料先醃30分鐘
2. 煮飯時, 見飯煲已出白色煙及已收水時放入已醃好既牛肉, 焗佢約5分鐘. (不要太耐呀.牛肉會老架)
3. 加入日式牛肉汁. 完成。
=== 真係好易啦. 不防一試呀. Fion 你都係呀. ==

7:32 下午  
Anonymous 匿名 said...

牛肉同洋蔥加埋醃料先醃30分鐘 -

請問用什麼醃? 請問可否列出醃料的份量呢? thanks!

11:07 上午  

發佈留言

<< Home