Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期日, 2月 26, 2006

草餅


Handmade at 25 Feb,2006
今朝好似要返工咁. 八點幾就起左身啦... 激死 . ! 咁早真係就身唔自在. 於是搵d野攪下先. .. 就攪左呢個真係唔知叫佢做草餅好.定糯米?好既甜品.因為.. 我裡面包既餡係紅豆同芝麻... 面係用黃豆粉, 整左40幾粒呀。 希望老公同d 同事會鐘意啦. 因為之前既芒果比較受歡迎. 呢2種味都係第一次整咋.太早.我都未敢食住呀. haha.

老公食左啦. 佢話好味呀. 好似出街食個d咁喎. 真係幾開心! haha.
食譜:-
餡料 ( 芝麻 及 紅豆)
黃豆粉
材料:
糯米粉 x 300g
椰漿 x 200g
開水 x 300ml
白砂糖 x 170g
做法:
1. 將以上材料混合及攪至沒有粉粒為止
2. 把糯米漿分多次入微波爐叮4分鐘(每次大約250ml)
3. 叮熟糯米漿後取一小部分出來, 包入餡料, 放在黃豆粉上碌勻便成

0 Comments:

發佈留言

<< Home