Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期二, 2月 14, 2006

Blueberry Cheese Cake


Handmade at 16 October, 2005
呢個『焗藍莓芝士蛋糕』係我整比好同事Sandy !!!!!

食譜 Recipe
材料:
5"蛋糕模一個
Cream Cheese 250g
Sugar 40g
Egg 1.5隻
雲呢拿油 1/4茶匙 tsp
藍莓醬 適量 (我就用了3tsp) 隨你地自己喜歡
底筋粉 17gsm
檸檬汁 少許
做法 -
1. 先將Cream Cheese 同sugar 混合, 以打蛋機打至軟身, 直至Sugar 波有粒狀出現為止
2. 將雞蛋拌勻 , 逐少加入Cream Cheese 內, 再加入雲呢拿油加Lemon 汁
3. 加入麵粉攪勻(以攪伴棒攪勻或打蛋機以1度略打至勻以可以, 不要打得太耐)
4. 放入以預熱的焗爐, 170度, 焗50分鐘. 完成.
5. 代涼後. 起模. 再在中間加上藍莓醬; ; 放入雪櫃代吃!!!
【蛋糕面既旁邊我係係焗前在cake上加上藍莓醬做成的.】
(此食譜參考於歐倩怡情迷蛋糕)

2 Comments:

Blogger 小吱喳 said...

skye sorry, missing 左呢個食譜. 依家打返比大家...
Blueberrie Cheese Cake
材料:
Cream Cheese 250g
Sugar 40g
Egg 1.5隻
雲呢拿油 1/4茶匙 tsp
藍莓醬 適量 (我就用了3tsp) 隨你地自己喜歡
底筋粉 17gsm
檸檬汁 少許
- 做法 -
1. 先將Cream Cheese 同sugar 混合, 以打蛋機打至軟身, 直至Sugar 波有粒狀出現為止
2. 將雞蛋拌勻 , 逐少加入Cream Cheese 內, 再加入雲呢拿油加Lemon 汁
3. 加入麵粉攪勻(以攪伴棒攪勻或打蛋機以1度略打至勻以可以, 不要打得太耐)
4. 放入以預熱的焗爐, 170度, 焗50分鐘. 完成.
5. 代涼後. 起模. 再在中間加上藍莓醬; ; 放入雪櫃代吃!!!

** 個食譜原先係以我依家既份量多一部. 我以呢個Recipe 我做左一個5”既Cheese Cake.
** 面既裝飾. 旁邊我係係焗前在cake上加上藍莓醬做成的.

(我係參考歐倩怡情迷蛋糕)

11:54 下午  
Anonymous 匿名 said...

低粉 17gsm..即係幾多g 呀?

12:28 下午  

發佈留言

<< Home