Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期五, 2月 17, 2006

Dear To My Friend

§ Chocolate Mousse Cake §

Handmade at 16 Feb, 2006
今日特登一收工就返home 整左呢個蛋糕, 因為我唸住比個surprise "Sandy"呀.星期六係佢同盧先生既結婚11週年. 我就送呢個蛋糕比佢地祝佢地白頭到老!
【希望佢地會鍾意】
呢個『朱古力mousse Cake』真係攪笑. 整整下先知自已用錯左牛奶朱古力... 雖然個味都可以, 可過. 就一定無黑朱古力咁好味架啦! 唉! 真係失敗. 要好好咁檢討一下自已先得啦.
寫字方面, 大家請見諒, 因為第一次寫 "la 曬 he" 呀. 不過都好采可以捱到尾寫得曬. D字係衰d, 真係仍需好好改善一下先得啦.
【Comments 內附有食譜】

2 Comments:

Blogger 小吱喳 said...

= Chocolate Mousse Cake Recipe =
朱古力清蛋糕一個

- Chocolate Mousse
材料:
黑朱古力 x 50gsm
牛奶 x 45ml
蛋黃 x 1's
甜忌廉 x 150ml
魚膠粉 x 7gsm
暖水 x 30gsm/ml (開魚膠粉用)
= 做法 =
1.先將黑朱古力隔熱水座溶
2.甜忌廉打起備用
3.魚膠粉以暖水開溶及用熱水座住佢
4.將魚膠水倒入已座溶的朱古力
5.加入蛋黃在朱古力中
6.再將已打的忌廉拌勻
7.將蛋糕橫切2片
8.一片在底; 在蛋糕片上塗上朱古力Mousse後再蓋上另一片蛋糕同樣塗上朱古力Mousse;
10.放入雪櫃雪一小時, 即成。

9:55 上午  
Anonymous 匿名 said...

Very very touching, 真係感動到想喊, 盧先生, 你睇Sandra 幾有心思!! 真係甜到入心呀!

2:17 下午  

發佈留言

<< Home