Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期四, 3月 02, 2006

是日晚餐


● 香草菠蘿雞 ●
酸酸甜甜, 真係幾好味架.
食譜:
材料 -
雞膇 x 8隻
菠蘿一罐 (細)
紅, 綠, 黃椒各一隻
做法: 1,雞膇用加少許鹽在熱水煲一煲 (去雪味) , 轉色後, 關火用凍水過一過冷河
2.雞膇先醃 (以糖,鹽,麻油, 酒, 生抽, 老抽, 胡椒粉, 少許菠蘿汁及香草 ), 醃過夜
3.先爆雞膇, 加菠蘿、汁、香草、茄汁; 蓋好蓋焗下佢, 炒下佢, 又再焗下佢.至雞膇熟. 後再加埋紅, 綠, 黃椒。完成


● 雪裡紅 ● ● 南瓜粟米栗子湯 ●
呢一味用來食粥或飯都真係不錯.. ! 又易整. 又好味! 我第一次食呢一味係我好朋友個爸爸整架. 阿細伯真係整得好好味. 攪到我食左成碗飯呀...
咁好味. 自已咪又試下囉... 其實大家可以用佢來炒飯都可以架. 都一樣好好味!
雪裡紅食譜: (我呢個份量可以食2-3日)
材料-
肉碎 x $10
雪菜 x $4
蒜頭 x 適量
辣椒仔 x 1隻
做法:
1.雪菜用水浸個半鐘, 備用
2.肉碎醃約30分鐘 (以糖,鹽, 生抽, 老抽, 麻油, 酒, 蒜頭, 生粉, 胡椒粉)
3.先爆香蒜頭同辣椒仔, 加埋肉碎炒至熟 (途中可加少許水, 令用碎不太乾身)
4.加埋雪菜. 即成

0 Comments:

發佈留言

<< Home