Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期三, 3月 15, 2006

醉雞


好美味既醉雞! 係我個舊?居教我整架... 真係好好味. ! 個個同事都好喜歡呀.
食譜:
材料: -
雞翼 2磅
花雕酒 2杯
魚露 x 1/3杯
白砂糖 x 2tsp
做法: -
1. 將酒、魚露及糖拌勻
2. 雞翼在熱水中煮熟
3. 雞翼用凍浸至有少許光面 (令雞翼更清爽口)
4. 將雞翼放進酒中, 最少2小時. 或可浸至食時才取出亦可.

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

的確唔錯...我比妳9分.快D再請我食..哈哈

8:33 下午  
Anonymous 匿名 said...

唔好意思呀..我想問下你量酒同魚露既杯係用咩杯架..因為我媽咪佢好中意食架..佢就?生日我想整比佢食呀...麻煩你可唔可話比我知呀..唔該晒!

2:38 上午  

發佈留言

<< Home