Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期三, 5月 10, 2006

菜飯 + 蒜泥白肉




每一日都要唸一唸晚餐.. .. 難唔難* 有時都幾難架.. 不過. 煮完出黍又會好有滿足感。
呢個蒜泥白肉想整好耐架啦. 終於忍唔到要完成一下佢... 嘩又易整又好味. 真係可以比美出面街個D架. 唔信.... 大家試一試整咪得囉 。
食譖: 蒜泥白肉 (參考於李錦記綱頁)
材料: 腩肉 約$10

調味料:
蠔油 3大匙

烏醋 1大匙
蒜泥 2小匙
麻油 1大匙
砂糖 2小匙
冷開水 2大匙

青瓜 適量
===

做法:
1. 先將腩肉蒸熟.( 20分鐘 )
2. 將已熟的腩肉切薄片
3. 將青瓜刨成片狀(記得幫佢去皮呀) 放上碟上 再將腩片放上
3. 淋上調味料完成

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

hello! 果個係泡芙包住個tiramisu咋

tiramisu
i冇抄個份量呢
大概係300g芝士隔水煮5分鐘 就打軟
60g糖加落去再打
之後加入5g魚膠粉煮成魚膠液拌勻
另外打起200g淡忌廉 全部倒入芝士料中拌勻

做個大泡芙圈 切成上下兩份
個底 我放左脆底
放一圈泡芙 倒入少少芝士料 再放沾左coffee汁既手指餅 放入雪櫃雪
果盆芝士料都要入雪櫃雪杰身
最後再拎出黎 "吻番好成個
再蓋上泡芙圈

11:15 下午  

發佈留言

<< Home