Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期五, 5月 05, 2006

幾道美味小菜


栗米肉粒 & 鹵水豬手加鴨舌


粟子炆排骨
老公既最愛. 大家要注意, 買排骨時一定要買腩排. 如果唔係... 炆出來既排骨就會唔好食架啦!
西式牛腩
呢一味我係電視學架. 整好之後真係好好味呀.! 大家不防一定要一試.


泰式炒通菜
之前係公司lunch 時食過一個泰式通菜好好味. 佢係用左豆醬炒;
所以我今次又試下啦. 咁當然係... 人地個d好味好多... 不過都真係好好味.

0 Comments:

發佈留言

<< Home