Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期日, 5月 21, 2006

蝦醬蒸排骨; 魚肉煎豆腐 ; 青紅蘿白粟米湯


睇落上星期既晚餐總括都好似幾豐富. 不過. 就真係簡單為主啦. 因為晚晚都比較夜收工.
唔好睇見佢地簡簡單單呀. 就係咁先適合我地呢d現代主婦仔呀.... 哈哈.!!
食譜: 蝦醬蒸排骨
材料: 排骨 x $10 ; 蝦醬 x 適量
做法:
1. 先用酒、糊椒粉 、麻油 、 少許糖 、 蒜蓉 、蝦醬醃好掛骨
2. 隔水蒸20分鐘. 完成
※※※※※※※※※※※※
食譜: 魚肉豆腐
材料: 魚肉 x $5 ; 豆腐 x $1.5 (一件)
做法:
1. 先用醃料醃好魚肉(酒、糊椒粉 、麻油 、 少許糖 、 鹽 、生抽、老抽)
2. 將豆腐切小件, 將已醃好的魚肉"樣"入. 將中火煎至金黃色;
3. 在加上少許椒鹽. 完成。

0 Comments:

發佈留言

<< Home