Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期六, 6月 10, 2006

※ 炒韓國粉絲 & 泰式雞翼尖 ※


呢2味都係野味既菜式 , 希望大家喜歡啦 ! 個泰式雞尖都多謝同事同d同事比左好多意見先整得好味.. 多謝大家!
食譜: 炒韓國粉絲 (2人)
材料: 韓國粉絲 1/3包 ; 東茹( 2-3隻切絲); 菠菜一斤; 牛柳絲 $15; 紅蘿白絲及泡菜 (適量)
做法:
1. 先將粉絲用滾煮10分鐘
2. 過3次冷河
3. 將菠菜先炒 ; 再略炒其他用料 (牛肉略炒已可以)
4. 將已過冷河的粉絲炒起. 加入配料
5. 最後加上韓國牛肉汁, 少許生抽, 鹽 麻油; 試味. 完成!
※※※※※※※※※※※※※※※※

食譜: 泰式雞翼尖
材料: 雞尖 $18 ;
醬汁: 泰式雞醬 (細) x 1bot; 魚露適量; 青檸 x 1個; 蒜蓉 適量; 指天椒 x 4隻
做法:
1. 先用滾水煮熟雞尖 (煮時要加少許酒在水中)
2.用冰水將雞尖過冷河, 好讓雞尖爽口一點
3.另用一個器皿開醬汁. 試好味後加入雞尖醃過夜. 凍食..十分之好味架

0 Comments:

發佈留言

<< Home