Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期六, 6月 10, 2006

§ 鹵水豬手仔+香煎魚+東瓜火腩+蜜糖骨 §



四款菜式為你地送上. 又易整又好味... 唔駛唸啦. 快d 動手啦. 一定要介紹蜜糖骨啦. 係我自創架. 勁好味呀.!
食譜 :
= 鹵水豬手仔 =
材料-
豬手仔 ; 鹵水汁; 水; 疆; 酒; 凍糖
做法:
1. 先用滾水將豬手仔出水
2. 用煲先爆香疆片; 再加入鹵水汁 而水既份量係你鹵水汁既4陪
3. 再放入少許酒及細小粒凍糖
4. 滾後加入豬手仔
5. 中細火汶1小時-1.5小時 (完成)
= 香煎魚 =
材料 -
魚扒 1件
做法:
1. 先用胡椒粉, 鹽及生粉將香醃好代用;
2.油要滾起; 放下魚扒以中小火煎至金黃色及熟
tips : 煎前放下多一些生粉在魚扒上會更為脆口
= 東瓜火腩=
材料:
乳豬肉 x $20; 東瓜一件; 蒜蓉適量
做法:
1. 先用油爆一下東瓜; 再加入蒜蓉及水
2. 見東瓜林就放下鹽, 試味.
3. 先將東瓜上碟備用;
4. 用鑊爆香火腩再加入東瓜. 略煮 (完成)
tips: 煮東瓜既水份量為 蓋到東瓜一半已夠
= 蜜糖骨=
材料:
一字排 x 2-3條 (切件約分為每條3件)
蔥蒜數粒; 蒜蓉 ; 蜜糖
做法:
1. 先用胡椒粉, 鹽少許; 酒; 生粉; 麻油及蜜糖醃排骨過夜
2. 煮它至金黃色, 上碟備用
3. 用鑊爆香蔥蒜(已切開) 及蒜蓉, 再加排骨下鑊
4. 再加入蜜糖略兜; 完成. (食前可加點芝麻在面會更香口)

0 Comments:

發佈留言

<< Home