Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期六, 6月 10, 2006

魚肉炒椰菜 + 芒果豬扒



芒果豬扒..呢一味係我唸出來架... 點知.......個個都話好味呀. 真係成功左啦. 好野一定要同你地分享啦 . 仲有好野比你地. 就係我創既. 魚肉啦. 食落特別好味架. .
食譜: 菜鋪魚肉
材料: 魚肉 ; 菜鋪
做法:
1.先用醃料醃好魚肉. 鹽少許, 生抽少許, 糖, 酒, 糊椒粉及麻油
2.加入已切細少粒菜鋪
3.如有紅蘿白及蔥. 可切少許加落去
4.醃至少一小時及過夜. 放入鑊煎至金黃色
※※※※※※※※※※※
食譜: 芒果豬扒
材料: 豬柳扒(無骨) ; 洋蔥; 青椒; 蕃茄各一個; 芒果2個
做法:
1. 先煎熟豬扒
2. 將半分洋蔥及蕃茄起鑊 加入一個已切粒既芒果
3.加入豬扒, 茄汁少許水及糖
4. 略煮. 見開始收水加入餘下芒果粒及洋蔥. 完成

0 Comments:

發佈留言

<< Home