Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期六, 6月 10, 2006

§ 夏日美食 §



天氣真係熱鬼死, 不過都無令到我唔想入廚房呀.!!! 哈哈@-@ 整返一D 夏日小吃比老公同你地分 享一下先 . 先來一個蕃茄螺絲通粉, 再來就係夏日沙律(好好味) 只係沙律好似有D 悶咁.. 就不如整多一個沙律脆啦.. 大家係唔係好想食呢!!!
真係唔好意思啦. 個雲吞皮我炸得太醜啦... 黑黝黝!!!! 哈哈不過我都食左3件呀^-^

食譜:
A 蕃茄螺絲粉
材料: 蕃茄 X 4個 、洋蔥 X 1個 、凍蟹肉 、 椰菜及魚片(原條切粒)
做法:
1. 先用滾水煲滾通粉至熟, 過冷河備用
2. 將蕃茄及半個洋蔥一起滾水煲1小時, 弄至濃蕃茄湯,
3. 加下餘下洋蔥 、蟹用及魚片粒, 調味
4. 再下已切粒既椰菜
5. 最後放下螺絲粉, 完成
※※※※※※※※※※※※※※※※※※※
B. 夏日沙律
材料: 椰果 、芒果、粟米粒、青瓜、菠蘿、桃、千島醬、蛋
做法:
1. 所有材料切粒 (蛋與水一起滾至蛋熟為止, 然後切粒
2. 除蛋外, 所有材料要盛器將材料放入雪櫃隔水
3. 用千島醬攪勻. 完成
※※※※※※※※※※※※※※※※※※※
C. 沙律脆
材料 : 雲吞皮 及 沙律
做法:
1. 先用油炸雲吞皮至金黃色 *唔好好似我咁黑曬
2. 將沙律放入 , 完成

0 Comments:

發佈留言

<< Home