Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期三, 7月 12, 2006

南乳焗雞翼 & 大頭芽肉鬆 & 甜酸桂花 & 口感鯪魚球



呢排工作太忙啦. 真係無咩時間煮下飯. .. 所以只能同大家分享呢
幾味啦. ! 請大家不要介意呀 !!!!!

食譜: 南乳焗雞翼
材料: 1. 雞翼 2. 南乳
做法 :
1. 先煲起熱水, 加入少許鹽同酒將雞翼烚至轉色
2. 用水凍水沖一下雞翼, 加入糖, 鹽, 酒, 麻油同埋一磚南乳醃過夜
3. 焗爐以200-250度焗雞翼至熟
4. 完成前用蜜糖掃上雞翼上, 略再焗1-2分鐘. 完成

※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※
食譜: 大豆芽炒肉鬆 (心機?. 無耐性就唔好唸啦)
材料: 1. 大豆芽 (我用左$3) 2. 肉鬆 ($6)
做法:
1. 要好用心咁將大豆芽切到好醉
2. 肉鬆要醃好
3. 先炒大豆芽至收水, 加入少許鹽及糖去炒佢; 上碟備用
4. 炒熟肉鬆再放入大豆芽炒勻. 完成
※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※
食譜: 口感鯪魚球 (係我自創架. 真係very good)
材料:1. 鯪魚肉 2. 荼譜(切細粒) 3. 紅椒少許 4. 蔥粒 5. 紅蘿白粒少許
做法:
1. 先用酒, 麻油, 糖, 生粉, 生抽及胡椒粉醃好鯪魚肉
2. 再放下其他材料, 一定要切曬細粒粒
3. 用順時針方向攪它至起膠, 醃它30分鐘
4. 用少許水拍在2手中, 將魚肉弄成球狀
5. 塗上生粉 , 下鑊煎香, 即成
※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※
譜: 甜酸桂花

材料: 桂花魚一條
做法.
1. 先用鹽及胡椒粉醃下桂花魚
2. 塗上生粉在魚上, 放下鑊熟至金黃色; 上碟備用
3. 以蕃茄, 紅椒, 青椒, 黃椒等爆香; 再加上茄汁, 水(少許) 及白醋 & 糖, 你地要自己試味啦!
4. 放下桂花煮至收水, 完成

0 Comments:

發佈留言

<< Home