Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期五, 7月 28, 2006

紅咖哩雞 + 糖醋排骨 + 獅子球



紅咖哩雞 + 糖醋排骨 + 獅子球 ^ 呵! 真係唸起都好想再食 (老公說的)
食譜: [ 紅咖哩雞 ]
材料: 1. 雞全翼(切件) 或 雞中翼都可以; 2. 李錦記紅咖哩醬; 3. 細椰槳x 1罐;
配菜 = 1. 薯仔、青椒、紅椒、黃椒 (個人喜歡)、洋蔥、香草
做法:
1. 先醃好雞翼
2. 煲滾水加入薯仔煮至有少許"林"
3. 先爆香配料中的青、紅及黃椒&洋蔥; 備用
4. 爆香雞翼放下咖哩醬及椰槳
5. 加水(約浸一半雞翼) *自己均量一下
6. 以中火煮至滾起再加入薯仔及所有配料&香草
7. 見收水後加上鹽, 試味. 完成
******************
Receipes: 獅子球
材料: 1. 津白菜 2. 碎豬肉 3. 疆片 4. 凍糖
做法:
1. 先用醃料醃好豬用
2. 津白洗淨及切去尾部
3. 津白用滾水先灼熟
4. 將醃好的豬用做成一個圓球, 再將它放入鑊中煎至金黃色, 盛起備用
4. 放入疆片, 生抽, 老抽, 凍糖及津白菜在鑊中, 爆香
5. 再放入豬用及蔥段熟至熟
6. 再夜魚露, 麻油及下已開生既粉獻, 即成
******************
Receipes: 糖醋排骨
材料: 一字排
調味料:
酒 x 2tsp
烏醋 x 3湯匙
生抽 及 老抽各2湯匙
黃糖粉 5湯匙
適量的水
做法:
1. 先將排骨爆香, 快手已可以
2. 下調味料, 轉中小火炆至收水
3. 見有收水情況出現可以試味了, 隨你口味加減醋及糖既份量
4. 好快就完成架啦

0 Comments:

發佈留言

<< Home