Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期日, 7月 30, 2006

蘿白魚鬆 + 蒜泥白肉(美味版)



蘿白魚鬆係我睇阿蘇教架. 真係好味到不得了呀... 大家一定要試下整. 雖然時間係整得耐一d. 不過真係值得... 好味. 好味. 好好味
Receipe 蘿白魚鬆:
材料:
1. 蘿白一條 (切幼條備用) ; 2. 鯪魚肉(我買現成的, 因為我懶)
做法:
1. 先用醃料醃好魚肉 ( 胡椒粉, 糖, 生抽 , 麻油, 生粉, ) 之後再加上蔥粒
2. 將用油爆香蘿白條;
3. 再加水去煮, 係每次少少, 少少咁. 每次見水收曬後就先再加水;
4. 約煮30-40分鐘, 會見蘿白條轉色; 加鹽
5. 上碟備用
6. 先用油煮香魚肉及切成條狀
7. 將蘿白條及魚肉回鑊, 加上蠔油兜均, 完成
==============
蒜泥白肉(美味版)** 我只係加左青瓜咋.. 特別美味; 雪過夜食仲正 (記得加保鮮紙呀!)

0 Comments:

發佈留言

<< Home