Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期四, 8月 24, 2006

§ 老公 Happy Birthday §


22Aug 大家都要同我一齊記住呢個日子呀. 因為係我Honey 老公仔既生日. 我一收工好趕咁返屋企就做左呢個蛋糕比佢啦.
呢個木糠布甸真係無得頂. 好好味呀.!!

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

整得好靚呀!
可唔可以教?我點整呢?
謝謝

3:53 下午  
Blogger 小吱喳 said...

sure 無問題啦. .. 我可以點稱呼你呢... 係下少少都有個食譜架. anyway 我係呢度比多一次你呀.
Receipes: (呢個食譜我整左一個7" 大家可以隨你地整既數量去減一減過份量)
材料:
1. 瑪莉餅 200g (51餅)
2. 甜忌廉 250ml
3. 可可粉 2湯匙
4. 雲呢拿油 1/2湯匙
5. 煉奶 50g
做法:
1. 先用攪拌機將瑪莉餅攪碎; 將其中100克跟可可粉拌勻,另一半備用﹔
2. 將忌廉打勻至軟,再拌入煉奶、雲呢拿油,拌勻後放入唧袋中 。
3. 將瑪莉餅碎先鋪在餅模的底層,然後唧上忌廉,再鋪上一層混合了可可粉的餅碎,再唧忌廉,梅花間竹的方法填滿餅模,然後放進雪櫃,待冷凍即成。
*一定要夠凍先好食架. 入口即溶既感覺.. 真係令人回味!

8:29 下午  

發佈留言

<< Home