Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期日, 9月 17, 2006

蕃茄蛋白蝦仁配西蘭花 & 牛肉炒通菜


牛肉炒通菜係阿蘇教架. 另一味就係媽咪教既. 第一次炒蛋白炒得唔係太好呀.真係仍需努力先得啦.! 不過味道都真係唔錯架. 大伯老爺, 奶奶同老公都話好味呀. 而我自己. 都覺得還好呀.
食譜: 通菜炒牛肉
材料: 通菜一斤 ; 牛肉10元 (切條狀)
先用醃料醃好牛肉: 生抽、老抽、蠔油、麻油、生粉、水
做法:
1. 先爆香牛肉, 煮時加少許蠔油
2. 爆香蒜頭粒, 下菜炒熟
3. 放下牛肉, 加入少許蠔油快炒, 下生粉茨; 即成
=================
蕃茄蛋白蝦仁配西蘭花
材料: 蕃茄 2個、 蛋白4個 蝦仁半斤、西蘭花2個、鮮奶適量
做法:
1. 西蘭花烚熟 (在熱水中加上油及鹽), 放在碟上圍邊
2.先爆香已醃好舷蝦仁(醃料為: 生抽、麻油、 生粉、胡椒粉)
3.蕃茄去皮切件放入鑊中加少許水、茄汁及糖煮成蕃茄汁(要有蕃茄先好味. 唔好全部變曬水) 上碟備用
4.蛋白加鮮蛋; 油滾起時快手將蛋白鮮奶加入. 熄火; 將已炒好既蝦仁放入略兜;
5.將已炒好的(4)放入 (3) 中, 完成


0 Comments:

發佈留言

<< Home