Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期六, 9月 23, 2006

§ 雪梨湯 + 香炒牛柳粒 §


今晚一個好簡單既一個晚餐呀.
食譜: 雪梨湯
材料: 雪梨 4個 ; 蜜餞 4粒; 南北行 適量; 豬展 $15
做法:
1. 雪梨去心, 切件; 洗好代用
2. 將所有材料放入已煲滾的水中, 煲2.5小時 .. 完成
*********************
食譜: 香炒牛柳粒
材料: 牛柳粒; 洋蔥; 青椒; 西蘭花; 蕃茄; 乾蔥頭 (所有材料切粒粒, 西蘭花細件已可以)
做法:
1. 以生抽; 老抽; 豪油; 糖; 麻油; 生粉及水醃好牛柳
2. 先略炒西蘭花盛起代用;
3. 再爆香洋蔥, 朝蔥頭, 青椒及蕃茄 ; 盛起代用
4. 爆香牛柳粒, 再下埋(2&3)既材料;加少許豪油略炒.完成
*如喜歡食黑椒及芝麻的朋友.可自行加上特別好味架!

0 Comments:

發佈留言

<< Home