Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期二, 10月 24, 2006

● 自製腐皮卷 ●


想搵d新野整下.. 睇睇下書見到人地整腐皮卷我又好想試下. 於是又一新嘗試... 一個字 "正" 呀. 真係幾好味.
食譜:
材料: 鯪魚肉, 攪碎豬肉, 蔥, 腐皮一片
做法:
1. 先分別將鯪魚肉及攪碎豬肉醃好, 備用
2. 醃至約1小時後將2種材料攪合; 加埋已切粒既蔥
3. 先將腐皮用少許水輕輕弄濕. 之後將材料包上卷起.
( 我將腐皮分開了4片. 但包了3條)

4. 將包好既腐皮卷隔熱水蒸15分鐘
5. 取出代涼(一定要它完全內外涼曬先好切件)
6. 內外完全涼曬後將它切件, 食前煎香.. *完成

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

你之個腐皮卷好似我呀媽(劉太)整既"潮州蝦棗"呵,但D餡料唔同!!都一樣又係超好食架^O^....

Carol

4:56 下午  
Anonymous 匿名 said...

Hi Plisu,
找腐皮卷的食譜來到妳家, 打攪了. ^^
好像好好味, 做法又不複雜. 下次我也跟妳學做這個腐皮卷! =P

11:42 下午  

發佈留言

<< Home