Plisu Cooking Gallery

【小吱喳真的擁有著 - 不會放棄既精神】 在我心中最快樂之一係可以製造出一些美味既食品! 不論是中菜, 西菜或甜品也好.每一樣我都喜歡去學習同製造! 在這裡可以與大家一起分享我用心做既製成品,可以給我身邊既朋友寫下給我的意見, 我也可以將食譜與大家分享,真係開心不下了※ 哈! 哈! 希望大家日後將你地給我寶貴的意見留在這裡或留言板上給我。

星期二, 11月 21, 2006

◎紅桃伊麵◎


Handmade at 20th Nove, 2006
呢個"E" 麵好好味呀. 係度要多謝"劉太"因為係佢教我架.
我呢次整要做成功啦.[在失敗中的成功]
唸返第一次整.煮到個"E"麵林曬呀.太失敗啦; 不過大家都知我唔會放棄架啦. 終於尋晚再接再勵呀. 成功啦. 無淨呀. 哈哈 ◎_◎
食譜:
材料:
1. "E"麵 x 2個(大) *先用滾水煮散個麵餅, 唔好太耐呀
2. 草茹 x 10粒 (先用滾水略煮)
3. 九菜 及 九王 (隨意*個人喜歡)
做法:
1. 先將E 麵煮熟, 見散即"不"起
2. 草茹完成就可以切片或粒
3. 九菜及九王洗淨切段, 備用;
4. 先炒草茹名九菜及九菜; 盛起備用;
5. 下油炒"E"麵, 初炒時加少許蠔油及水;
6. 放埋其他材料, 落蠔油, 老抽及糖,炒至完成; 
*大家可以先試味後上碟架

0 Comments:

發佈留言

<< Home